Zoeken
Sluit dit zoekvak.

“We zijn heel bij met jullie geweldige service en het meedenken dat jullie doen. Het contact verloopt uitstekend, we krijgen altijd meteen antwoord op onze vragen. De methode bevalt heel goed, is uitdagend en biedt veel mogelijkheden. Kortom, wij zijn zeer tevreden en bevelen de methode en de uitgeverij absoluut aan!”

“De Academies en vele onderzoeksopgave (soms zeer pittig!) houden de betere leerlingen gemotiveerd, terwijl de minder sterke leerlingen extra kunnen oefenen met de extra opgaven.”

“De onderwerpen uit de Academie zorgde ervoor dat ik juist zélf het vak en het lesgeven van wiskunde leuker ging vinden. Het is een leuke afwisseling op de standaard wiskundesommen en ze zetten aan tot leuke andere (praktische)opdrachten. De leerlingen moeten zélf op onderzoek uit gaan.”

“De andere didactische aanpak, gecombineerd met de ‘leuke’ onderwerpen van de Academie gaf mij juist hernieuwde inspiratie voor mijn lessen. De academies gaan vaak over een geschiedkundig, wetenschappelijk of klassiek onderwerp waarbij je dus duidelijk een relatie legt tussen het onderwerp in de les en de wereld buiten het klaslokaal.”

“De uitleg is weldoordacht, maakt je scherp op didactisch gebied en zorgt voor een inhoudelijke dialoog binnen de sectie.”

“Ik geef les aan onze gymnasiumklas en ben erg enthousiast over de methode. Er ontstaat nu ook echt een duidelijk verschil tussen de ‘gewone’ vwo-leerling en de gymnast.”

“We zijn heel bij met jullie geweldige service en het meedenken dat jullie doen. Het contact verloopt uitstekend, we krijgen altijd meteen antwoord op onze vragen. De methode bevalt heel goed, is uitdagend en biedt veel mogelijkheden. Kortom, wij zijn zeer tevreden en bevelen de methode en de uitgeverij absoluut aan!”